Friday, January 15, 2010

ImPiaN Ku Nak kE SaNa



UNIVERSITI AL-AZHAR KAHERAH, MESIR





Impian ku untuk meneruskan pelajaran ke Al-Azhar tidak kesampaian..huhu...aku nak merasa duduk di negara orang...masa sekolah malas nak belajar ni la padah nye...ramai kawan-kawan aku yang sekarang ni di bumi Anbia iaitu Mesir...Dia orang cakap kat mesir best..makan pun murah..perkara nie menaikkan semangat aku nak sambung Master kat Universiti Al-Azhar...insyallah..apa-apa pun study dulu..jangan jadi macam mat jenin...huhu..aku minat belajar bahasa Arab...Tapi segan nak cakap arab...bese la...tapi practice make perfect...dulu mase kat sekolah aku ambil bahasa Arab..bahasa ni wajib ambil untuk pelajar menengah rendah..pas itu ak ambil kos sains Agama...bahasa Arab tinggi la yang aku ambil...memang perit nak belajar bahasa ni...tapi nak kena kuat kan semangat... 





keadaan disini macam penuh dengan biah solehah..keadaan macam ni baru lah ada semangat nak belajar..hehe..insyallah..AL-AZHAR TUNGGULAH KEDATANGANKU...AMIN...






antara 7 perkara aneh di muka bumi Allah...Subhan Allah..


::Edit: Mohd FahrulRazi Bin Md Salleh::







No comments:

Post a Comment